05‏/09‏/2010

الرسالة التاسعــة ----> في حاجـــــــات

بقلمـ Śђąžล ฬąђ٤єĐ ♥ في 9/05/2010 01:07:00 ص



في حاجات تتحس ومتتقالش
وان جيت اطلبها انا مقدرش
ولو انت عملتها بعد ما انا اطلبها
يبقى مينفعش

في حاجات تتحس ومتتقالش
توجع في القلب ومبتبانش
وافضل على طول تعبانه ما بين
طب اقولك ولا مقولكش

مقدرش اقولك غيًّر كل طريقة حبك ليا
او غِير عليا ولا فاجئني في مره وهاتلي هديه
واملى عنيا واعمل حاجه انا مش عرفاها

مقدرش اقولك حلي الدنيا في عيني وغير فيا
لو مهما كنت قريب مني وكنت قريب ليا
مقدرش اقولك شكل حياتنا اللي انا عيزاها
اعرف لوحدك شكل حياتنا اللي انا عيزاها

اوقات بيبان اني سكت وهديت ورضيت واتعودت
مش معنى كدا انك على طول تحسبني اني استسلمت

وساعات بتحس اني زهقت مع اني بخبي اني تعبت
متوصلنيش يا حبيبي اقول ده ياريتني .. ياريتني اتكلمت

مقدرش اقولك غير كل طريقة حبك ليا
او غير عليا ولا فاجئني في مره وهاتلي هديه
واملى عنيا واعمل حاجه انا مش عرفاها

مقدرش اقولك حلي الدنيا في عيني وغير فيا
لو مهما كنت قريب مني وكنت قريب ليا
مقدرش اقولك شكل حياتنا اللي انا عيزاها
اعرف لوحدك شكل حياتنا اللي انا عيزاها

0 رسائلكمـ:

إرسال تعليق

رأيك يهمني (,'')

 

ڒسَائِڶ خٱﺻ♥ـﮧ جدٱ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review